Zobacz więcej

LAST MINUTE!

2690 ZŁ

NASZ BLOG

Tak się zastanawiam, ilu rodowitych krakusów choć raz w życiu odwiedziło jeden z najcenniejszych w Polsce zbiór pamiątek po polskich władcach – tych świeckich, i tych duchownych. Przyznajcie się, kto z Was kiedykolwiek…

Dowiedz się więcej

17 lipca 1399 roku zmarła w Krakowie, zmożona gorączką połogową, najsłynniejsza polska królowa – Jadwiga Andegaweńska. Tak naprawdę była nie tylko królową, była także królem, pierwszym w historii naszego kraju królem-kobietą, co wyróżniało…

03.09.2022 Góra Biskupia Kopa. 891 m.n.p.m. Postanowiliśmy mimo awarii wjechać rowerami. Jacka rower łaskawie odpalił, więc można było korzystać ze wsparcia. Wystartowaliśmy z miejscowości Pokrzywna, konkretnie Pokrzywna Łowisko. Znaleźliśmy jakiś leśny parking ponad…

03.09.2022 Kłodzka Góra. 752 m.n.p.m. Ostatni dzień wyprawy. Najpierw pojechaliśmy odebrać z serwisu Jacka rower, niestety rezultat naprawy był taki, że rower wszedł w tryb „działa – nie działa”, chociaż w serwisie starali…

Dowiedz się więcej

02.09.2022 Góra Kowadło. 989 m.n.p.m. My, zjeżdżając z Rudawca, musieliśmy najpierw zjechać do Bielic i dopiero stamtąd zaczęliśmy podjazd początkowo szutrową drogą leśną, następnie narciarską trasą biegową pod Kowadłem, a następnie już podchodziliśmy…

02.09.2022 Góra Rudawiec. Ok. 1100 m.n.p.m. Do polecenia raczej z buta, my jechaliśmy prosto ze Śnieżnika, początkowo szlakiem granicznym z Czechami. Początek dość trudny, ale do zjechania dla tych co na MTB już…

02.09.2022 Góra Śnieżnik. 1426 m.n.p.m. Dzień rozpoczęliśmy od wypożyczenia elektryka zastępczego na czas naprawy roweru Jacka, który zostawiliśmy w serwisie w Kłodzku – dzięki, Remar! I rozpoczęliśmy podjazd z parkingu w Siennej koło…

Dowiedz się więcej

01.09.2022 Góra Jagodna. 917 m.n.p.m. Start przy schronisku na Spalonej. Jechaliśmy około 8,5 kilometrową pętlą rowerową oznaczoną kolorem czerwonym. Trasa jest bardzo przyjemna, doskonale utrzymana, łatwa, żadnych większych elementów technicznych, w zasadzie do…

01.09.2022 Góra Orlica. 1084 m.n.p.m. Start z pensjonatu pod Orlicą, podjazd dł. ok. 3 km na sam szczyt. Pechowo Jackowi przydarzyła się awaria roweru, więc wjeżdżał bez wspomagania. Szlak biegnie częściowo drogą asfaltową,…

31.08.2022 Góra Szczeliniec Wielki, 913 m.n.p.m. Startowaliśmy z parkingu w Karłowie. Wydawało się, że szlakiem zielonym wyjdzie nam 1.3 km, ale to już chyba jest tradycja: jak jest krótko, to znaczy, że będzie…